Żelaznobrzuchy – najemne ostrze do Mordheim

18 października 2012 dodał Karol

Ogr najemnik (Żelaznobrzuchy)

90 gc za wynajem, 30 gc za utrzymanie

O ile praktycznie każdy ogr przyzwyczajony jest do wojaczki i wynajmuje swoje usługi, o tyle niektóre z nich wydają zarobione pieniądze nie tylko na jedzenie. Te bardziej doświadczone i inwestujące we własny ekwipunek ogry żyją głównie z wojny. Wśród własnej rasy określani są jako Żelaznobrzusi, a przeciwników przerażają już samym wyglądem. Uzbrojeni w gigantyczną broń zdolną jednym ciosem rozpołowić lub zmiażdżyć przeciwnika i doskonale opancerzeni sieją strach wszędzie gdzie się pojawią. Biorąc pod uwagę, że za swe usługi wcale nie żądają wiele więcej pieniędzy niż zwykli ogrzy ochroniarze, są bardzo mile widziani w wielu sytuacjach wymagających udziału brutalnej siły.

Może być zatrudniany przez: te same bandy, które mogą zatrudnić Ogra ochroniarza.

Notowanie: Ogr najemnik podnosi notowanie bandy o +30 punktów i +1 punkt za każdy zdobyty punkt doświadczenia.

Ogr najemnik (Żelaznobrzuchy)
M 6 | WS 3 | BS 2 | S 4 | T 4 | W 3 | I 3 | A 2| Ld 8

Ekwipunek: Ogr najemnik uzbrojony jest w dowolną broń dwuręczną. Swoje ciało chroni przy pomocy ciężkiej zbroi i hełmu.

Zasady specjalne:
Strach – Ogr najemnik budzi strach
Duży cel – Ogr najemnik traktowany jest jako Duży cel na zasadach określonych w sekcji Strzelanie

Umiejętności: Ogr najemnik może wybierać umiejętności z listy Walki i Siłowych, gdy tylko otrzyma nową umiejętność w rozwoju.

UWAGI:
Jako uzbrojony w broń dwuręczną, najemnik ten staje się bardziej grywalny przy używaniu zasad Ataku improwizowanego.

Zasady , ,

Strona główna » Figurki » Systemy » Mordheim » Zasady » Żelaznobrzuchy – najemne ostrze do Mordheim

Komentowanie wpisów zostało wyłączone z powodów praktycznych.
Jeśli chcesz pogadać na temat tego lub innych wpisów, albo zwyczajnie nawiązać z nami kontakt,
odwiedź naszą stronę na Facebooku.

Makiety do bitewniaków