Psiarnia – najemna grupa sojusznicza do Mordheim

9 czerwca 2011 dodał Karol

Poszukiwanie przygód i poświęcanie życia ryzykownym zajęciom wydaje się czasami naturalną koleją rzeczy u niektórych młodych plebejuszy. Dorównując zapałem i poświęceniem religijnym Zelotom, młodzi ludzie ruszają na szlak by oferować swe usługi każdemu, kto zechce ich nająć i obieca dużą ilość przygód, nie ważne jak niebezpiecznych. Do ludzi takich niewątpliwie zaliczyć można tych, którzy na służbie u swych panów opiekowali się ich łownymi psami. Część pracuje dla Łowców Czarownic dbając o ich stada gotowych mordować posokowców. Część uderza do innych pracodawców, gdzie są o dziwo nad wyraz chętnie przygarniani.

Ekwipunek

(tylko dla psiarczyka)

Broń ręczna Broń strzelecka Pancerze
Sztylet
Pałka
Topór
Miecz
Włócznia
0/2gc
3gc
5gc
10gc
10gc
Łuk
Krótki Łuk
10gc
5gc
Lekka zbroja
Tarcza
Hełm
20gc
5gc
10gc

1 Psiarczyk

… 20gc
Są ludzie, którzy po prostu mają podejście do zwierząt. Choćby nie wiadomo jakim mordercą był pies czy wilk, zawsze znajdzie się ktoś, kto patrząc mu jedynie w oczy zrobi z niego potulnego szczeniaczka i bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu założy obrożę. Nie trudno się domyślić dlaczego takie osoby dość łatwo znajdują towarzystwo ludzi proponujących im wspólne podróże i jak zwykli to nazywać: „polowania”.

M 4 | WS 2 | BS 2 | S 3 | T 3 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 7

Umiejętności: rozwijający się Psiarczyk może wybierać umiejętności spośród Szybkościowych i Akademickich.

0-4 Posokowce

… 15gc
Posokowce to psy szkolone do tropienia, ścigania i rozszarpywania ofiar na które je poszczuto. Ich szczęki potrafią łamać kości, a szybkość jest niemal legendarna. Mało który człowiek poszczuty taką sforą może pochwalić się posiadaniem wszystkich kończyn.

M 6 | WS 4 | BS 0 | S 4 | T 3 | W 1 | I 4 | A 1 | Ld 5

Zasady specjalne:

Zwierzak – posokowce nie zdobywają doświadczenia i nie korzystają z ekwipunku.
Puszczane ze smyczy – ze względu na agresywność psów i dla bezpieczeństwa innych członków band, psiarczyk chodzi ze swymi zwierzętami uwiązanymi na długich i mocnych smyczach, które odpina dopiero na początku „polowania”. Wszystkie posokowce na początku potyczki muszą być wystawione w odległości nie większej niż 4” od psiarczyka i na tym samym co on poziomie terenu.

***

Psiarnia może dołączyć do wszystkich band ludzkich (włączając w to Siosty Sigmara) za wyjątkiem Łowców Czarownic, u których działają w ramach bandy. Dodatkowo za dobre towarzystwo uznać ich mogą Krasnoludy, Kult Opętanych, Nieumarli i Karnawał Chaosu, choć w przypadku trzech ostatnich wymagają ciekawych konwersji modelu psiarczyka.

Psiarnię wystawić można w swej bandzie na podstawie zasad Grup sojuszniczych.

Zasady , ,

Strona główna » Figurki » Systemy » Mordheim » Zasady » Psiarnia – najemna grupa sojusznicza do Mordheim

Komentowanie wpisów zostało wyłączone z powodów praktycznych.
Jeśli chcesz pogadać na temat tego lub innych wpisów, albo zwyczajnie nawiązać z nami kontakt,
odwiedź naszą stronę na Facebooku.

Makiety do bitewniaków