Mroczne Dusze – najemna grupa sojusznicza do Mordheim

17 czerwca 2011 dodał Karol

Mało kto w szale świętowania, w noc zagłady Mordheim zwracał uwagę na rzeczy, które normalnie wywoływałyby co najmniej zdziwienie. Niestety pod wpływem najróżniejszych substancji, w szale wielkiej fiesty, większość ludzi nawet nie zauważyła, ilu z ich towarzyszy zostało zwyczajnie opętanych przez demony. Zamknięte niczym w niewoli ludzkie umysły miały czas na poznanie największego przerażenia, jakiego nie można sobie nawet wyobrazić. Nawet ich ciała pod panowaniem demona zaczynały się powoli zmieniać. Jedynie krok dzielił ich wtedy od zostania straszną bestią… a później demony zwyczajnie odeszły. Puste, szalone skorupy zostały same ze sobą, znając już jedynie piekło własnych umysłów i siłę nowych ciał. Większość przyłączyła się do Kultu opętanych, bo tam dano im niemal boskie traktowanie… reszta poddała się każdemu, kto zechciał zapewnić im żywność i wskazał możliwości dalszego działania.

Ekwipunek:

Broń ręczna Broń strzelecka Pancerze
Sztylet
Buzdygan
Topór
Miecz
Broń dwuręczna
Korbacz
0/2gc
3gc
5gc
10gc
15gc
15gc
brak Lekka zbroja
Ciężka zbroja
Tarcza
Hełm
20gc
50gc
5gc
10gc

Zasady specjalne:

Szaleńcy – Mroczne dusze przeżyły już wszelkie strachy, goszcząc demony we własnych ciałach. Modele te automatycznie zdają wszystkie testy oparte o cechy przywódcze.

1 Czarna dusza

… 35gc
Nie każdej z ofiar opętania demon zupełnie wypalił możliwość myślenia. Wręcz przeciwnie – dusze niektórych stały się tak czarne, że rozbudziły się w nich ambicje i rządzę szerzenia zła. Czarna dusza zrobi wszystko i przy boku niemal każdego, by ponownie dostać szansę zostania opętanym.

M 4 | WS 2 | BS 2 | S 4 | T 3 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 6

Umiejętności: rozwijająca się Czarna dusza może wybierać umiejętności spośród Siłowych, Bojowych i Szybkościowych.

0-2 Mroczne dusze

… 35gc
Dostępując zaszczytu opętania w przeszłości, Mroczne dusze zdążyły we własnych głowach przeżyć wszystkie największe okropieństwa znane jedynie demonicznym istotom. Do tego mroczny wpływ ogromnych, nadnaturalnych sił sprawił, że większość z nich nabrała niesamowitej krzepy i siły. Nic dziwnego, że w chwilach gdy nie mają już najmniejszej ochoty na życie w normalności, Mroczne dusze stają się doskonałym narzędziem w rękach charyzmatycznych przywódców.

M 4 | WS 2 | BS 2 | S 4 | T 3 | W 1 | I 3 | A 1 | Ld 6

***

Mroczne dusze mogą dołączyć do band Zwierzoludzi i Karnawału Chaosu.

Mroczne dusze wystawić można w swej bandzie na podstawie zasad Grup sojuszniczych.

Zasady , ,

Strona główna » Figurki » Systemy » Mordheim » Zasady » Mroczne Dusze – najemna grupa sojusznicza do Mordheim

Komentowanie wpisów zostało wyłączone z powodów praktycznych.
Jeśli chcesz pogadać na temat tego lub innych wpisów, albo zwyczajnie nawiązać z nami kontakt,
odwiedź naszą stronę na Facebooku.

Makiety do bitewniaków